يکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
۱۳۰۳۱۴۶۵۱۰۴
رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
Examining the request to review the bills of the subscribers of electricity distribution companies
متوسط زمان ارائه خدمت:
5 روز کاری
واحد پاسخگو:
معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات
شماره تماس واحد پاسخگو:
1521
نحوه ارائه خدمت:
الکترونیکی
مدارک لازم:
شناسه قبض محل مصرف مستندات مربوط به اعتراض(تصویر ارقام کنتور ، محاسبات و ...)

شرح خدمت

شرح خدمت  مشترکین می توانند به منظور بررسی صورت¬حساب، درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند تا موارد جهت صحیح یا غلط بودن صورتحساب صادره بررسی گردد و در صورت وارد بودن درخواست، قبض اصلاح گردد.

Description

Description Subscribers can register their request in absentia in order to check the invoice, so that the items can be checked for the correctness or incorrectness of the issued invoice, and if the request is received, the bill will be corrected.

سوالات متداول
6.1.10.0
V6.1.10.0