پنج‌شنبه, 1 آذر 1403
مدير دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل
نام و نام خانوادگی: آقای محمد صادق شبستان
آخرین مدرک تحصیلی فوق ليسانس مديريت اجرائی
تلفن: 04133385008
پست الکترونیک: m.shabestan[A]eaedc.ir

سوابق کاری    
سمت از تاریخ تا تاریخ
مدير دفتر طبقه بندی مشاغل 1403/03/23 تا کنون
تکنسين نوسازي ونگهداري 1376/03/01 1377/04/01
تکنسين مسئول شيفت عمليات 1375/12/13 1376/03/01

شرح وظائف:
ردیف شرح نوع وظایف
جاری ادواری بحرانی
۱ نظارت بر اجرای طرحهای تشکیلاتی در قالب ضوابط و مقررات مربوطه و به اجرا گذاردن طرحهای مزبور پس از تصویب. * *  
۲ نظارت بر صدور احکام  در ترفیعات کارکنان. *    
۳ انجام مطالعات مستمر در سازمان و وظایف موجود بمنظور جاری نگهداشتن طرح تشکیلات شرکت و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها. * *  
۴ بررسی و ارزشیابی مشاغل مدیریت و سرپرستی (تخصیص پستها به طبقات شغلی) شرکت و شرکتهای وابسته. *    
۵ نظارت بر اجرای صحیح تشکیلات و طرح طبقه‌بندی مشاغل *    
۶ نظارت بر بررسی و مطالعه مداوم روشهای انجام کار و تجزیه و تحیل سیستمها و روشهای مورد عمل در شرکت با همکاری واحدهای ذیربط ، تهیه طرحها و پیشنهادات اصلاحی و به اجراء درآوردن آن پس از تصویب مقامات شرکت به منظور حذف عملیات زائد ، و ارتقاء کیفیت و کمیت کار. * *  
۷ نظارت بر جمع‌آوری ، بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات بمنظور اصلاح سیستمهای مورد عمل. *    
۸ نظارت براجرای طرحهای ارزشیابی مدیران و کارکنان ونظرسنجی ازآنها. * *  
۹ نظارت بر ارزشیابی مشاغل کارمندی و تخصیص پستهای تشکیلاتی به طبقات شغلی. *    
۱۰ تدوین دستورالعملها و ضوابط مربوطه. *    
۱۱ بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای نقشه استراتژی و چشم انداز شرکت   *  
۱۲ رعایت اصول ، استانداردها و قوانین ایمنی *    
۱۳ نظارت بر اجرای طرحهای تشکیلاتی در قالب ضوابط و مقررات مربوطه و به اجرا گذاردن طرحهای مزبور پس از تصویب *    
۱۴ انجام سایر وظایف و امور محوله * *  
6.1.10.0
V6.1.10.0