مدير امور کارکنان و رفاه
Director of staff affairs and welfare
نام و نام خانوادگی: |
آقای علیرضا توحيدي اقدم |
آخرین مدرک تحصیلی |
فوق ليسانس روانشناسي |
تلفن: |
04133385503 |
پست الکترونیک: |
a.tohidi[A]eaedc.ir |
سوابق کاری |
|
|
سمت |
از تاریخ |
تا تاریخ |
مدير دفتر رفاه کارکنان |
1403/03/23 |
تا کنون |
شرح وظائف:
ردیف |
شرح |
نوع وظایف |
جاری |
ادواری |
بحرانی |
۱ |
نظارت و هماهنگی در اداره امور پرسنلی کارکنان شرکت شامل (استخدام ،انفصال ، مرخصیها، ماموریتهای روزانه ، انتقال یا ماموریت به سایر موسسات و بالعکس، ابلاغ و اجرای آرای مراجع رسیدگی به تخلفات اداری ، ضبط و نگهداری سوابق پرسنلی ، تامین و ارایه اطلاعات پرسنلی) |
* |
|
|
۲ |
نظارت بر صدور احکام ترفیعات افزایش حقوق سالیانه ، فوق العاده جذب ، نقل و انتقال کارکنان و ... بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های مربوطه |
* |
|
|
۳ |
اخذ مجوزهای استخدامی لازم بر اساس طرح های تامین نیروی انسانی به منظور به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت و انجام مراحل آزمون و استخدام و نظارت بر امور استخدامی شامل آزمون استخدامی ، تشکیل پرونده ، دریافت گواهیهای سلامت و سوء پیشینه و تاییدیه مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت ، انجام مصاحبه ، اخذ تاییدیه از هسته گزینش بر اساس آیین نامه نیازسنجی به منظور استخدام پرسنل جدید |
|
* |
|
۴ |
نظارت بر ثبت اطلاعات مرتبط با مرخصیها و ماموریتها و حضور و غیاب روزانه کارکنان بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های مربوط به منظور نگهداری در پرونده پرسنلی و ارائه گزارشات مالی |
* |
|
|
۵ |
شرکت در کمیته های برون سازمانی و دورن سازمانی بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های صادره از مراجع ذی صلاح به منظور احقاق حقوق کارکنان و شرکت |
|
* |
|
۶ |
نظارت بر انجام خدمات رفاهی کارکنان به منظور حفظ سلامت و افزایش بهره وری و تامین رضایت کارکنان |
* |
|
|
۷ |
نظارت بر هماهنگی در انجام امور بیمه و بازنشستگی کارکنان شامل برقراری حقوق یا مستمری بازنشستگی ، حقوق وظیفه یا مستمری از کارافتادگی یا مستمری وراث ، بازخرید ، احتساب سوابق خدمت ، استرداد یا انتقال کسور بیمه و بازنشستگی و ایجاد تسهیلات لازم برای بازنشستگان بر اساس قوانین و مقررات |
* |
* |
|
۸ |
بازنگری آیین نامه ها و دستورالعملهای داخلی شرکت و ارائه پیشنهادات اصلاحی از طریق انجام نظرسنجی و گرفتن مشاوره از کارکنان به منظور بهسازی و ارتقای آیین نامه ها و دستورالعمل های رفاهی |
|
* |
|
۹ |
نظارت و هماهنگی در اداره امور رفاهی کارکنان شامل تامین خدمات درمانی ، بیمه عمر و حوادث ، پرداخت وامهای مختلف ، تنظیم برنامه البسه کارکنان ، پرداخت کمکهای غیرنقدی و عائلهمندی و کمک هزینه های تحصیلات و سفر بر اساس قوانین و مقررات جاری به منظور حفظ سلامت و افزایش بهره وری و تامین رضایتمندی کارکنان |
* |
|
|
۱۰ |
ارائه مشاوره به کارکنان شاغل و بازنشسته از طریق مذاکره حضوری یا غیر حضوری به منظور آشنایی و انتفاع از قوانین |
* |
|
|
۱۱ |
همکاری با دفتر بودجه به منظور تنظیم بودجه رفاهی و فرهنگی |
|
* |
|
۱۲ |
نظارت بر تهیه گزارشهای لازم در زمینه فعالیتهای امور برای مقام مافوق. |
|
* |
|
۱۳ |
رهبری ، نظارت و ایجاد هماهنگی بر کارکنان تحت سرپرستی |
* |
|
|
۱۴ |
بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای نقشه استراتژی و چشم انداز شرکت |
|
* |
|
۱۵ |
رعایت اصول ، استانداردها و قوانین ایمنی |
* |
|
|
۱۶ |
انجام سایر وظایف و امور محوله |
* |
|
|